srijeda, 30. listopada 2013.

Time Out




Drage moje kao sto ste vidjele, nije me bilo dugo, dugo...
Nakon sta sam stigla s mora objavila sam post o proizvodima za zastitu od sunca, nakon toga nisam vise nista objavila kao sto same znate.
 Razlog izbivanja sa bloga je nedovoljna zelja i volja za pisanjem. Kad bi krenula pisati imala bi do kraja god sta pisat, zaista imam brdo proizvoda koje bi trebala podjeliti s vama, no posto ste se s nekim proizvodima vec upoznale kod drugih blogerica,( koje uspiju ocjenit proizvod u manja od tjedan dana) nekako nisam imala volje pisati o necemu sto je vec pisano...
Zaista, vas sve od srca volim koji me citate i hvala vam sto me citate, nikako nemojte misliti da ne mislim na vas.Naj veci razlog mog pisanja ste upravo vi!!!
 Medutim kao sto sam vec navela razlog zasto ne pisem, stvar je u meni a ne u nikom drugome. Kako sam sama sebi ova 2 mjeseca totalno cudna, odlucila sam da se malo odmorim i da neko vrijeme ne pisem postove!
 Kako sam pocela biti bezvoljna sve mi je to bilo malo zabrinjavanjuce medutim, kada sam saznala jednu divnu vijest DA CU BITI MAMA, shvatila sam razlog moga cudnog ponasanja HORMONI!! Stoga vas molim drage moje damice da mi ne zamjerite moju ljenost i moju odsutnost na blogu! Javljat cu vam se kao i inace na mojoj FB stranici da znate da sam ziva ;) U buduce cu vjerojatno pisati malo rijede, molim vas da se ne ljutite na mene.
I dalje me pratite, ovim postom vam samo javljam da nisam odustala od pisanja vec samo malo odmaram hihihi....
Ljubim vas sve puno, puno!!!!!!

Broj komentara: 11:

  1. Cestitam i amin za ono o ocenjivanju proizvoda za kratko vreme hehehehe

    OdgovoriIzbriši
  2. E, pa čestitam i od srca želim sve najbolje! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Falila si najviše !!!!!
    A sad si me tako jako razveselila ovom vješću buduća mamice, heheheheh <3 <3 <3
    Velike čestitke i tebi i mužu, ima da te čuva sad, da mu ja nebi došla, hehehehehe

    Volim te najviše, čuvaj se, i brzo nam se vrati pisati <3

    Pusa najveća

    Matea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Heeeeej mila moja!!!
      Da bit cu mamita hihihih jedva cekam :)
      Hvala ljube moja na cestitkama, reci cu mu ako bude zlocest da ce dobit batina od moje Mateice :) :)
      Lolim te mucoooo bubi mi Lily i reci dragom da ti da veliku pusu od mene :)
      Nadam se da cu se uskoro uhvatiti pisanja i da ce ove mucnine brzo proci!!!
      <3 <3 <3 <3 <3
      ljubim te

      Izbriši