četvrtak, 11. travnja 2013.

MUA- baza, tekuci puder i fixastor!

MUA- Matte Perfect Primer, Matte Perfect foundation, Pro Base Fixing Mist!
Napokon cu vam reci par rijeci o ovim proizvodima koje sam narucila skupa sa MUA ruzevima. Recenziju o ruzevima mozete procitati OVDJE!!

Pa da krenemo po redu:
MUA- Matte Perfect Primer je namjenjen da matira kozu lica kao sto i sam naziv kaze. Svilene je teksture, izuzetno je ugodan na kozi, slolidno popunjava pore i izgladuje kozu. odlicno se slaze sa vecinu pudera. Sto se tice matiranja lica to je sve ovisno s kojim tekucim puderom ga koristite i koliko vam se lice masti. Ova podloga je sasvim solidna. Cijena 4 Funte.




 MUA Matte Perfect Foundation Shine Control, prvi puta kada sam ga odlucila nanjeti na lice, metoda prstima mi je nekako bila prvi izbor. Prvi dojam, lice mi je bilo flekavo, narancasto,ljepljivo i svaki nedostatak se vidio. Postoje samo tri nijanse ovog pudera Fair, Natural, Almond. Ja sam narucila nijansu Natural (na slijepo, posto nemaju slike nijansi na svojoj stranici) jer sam mislila da je idealna nijansa za mene no nazalost puder vuce dosta na narancasto. Ne mogu reci da je puder ne nosiv ali nije za moj tip koze. Ima slabu moc prekrivanja, sto se tice moci matiranja, prva 3 sata super izgleda no poslije mi se lice zasjaji. Na zalost svaki puta kada dodirnem lice, imam osjecaj da sam masna, na prstima mi ostaje puder. Uz to puder oksidira sto mozete vidjeti i na slikama. Kada pogledam sve mane i vrline ovog pudera shvatim da ipak nije za mene. Cijena 2 Funte.



Pro-Base Fixing Mist je proizvod koji sam jedva cekala da stigne na moju adresu jer fixator koji sam imala u svom kofercicu bio je pri kraju i pod hitno mi je trebao novi. Mogu reci da je ovaj jednako dobar kao i Artdecov fixator i osvjezivac. Jedini nedostatak ovog fixatora je rasprsivac, izade dosta proizvoda tjekom prvog spricanja. Medutim jedan stisak na pumpicu  nije dovoljan da obuhvati cijelo lice pa je potrebno par puta naspricati. Zbog vise nanosenja lice bude vlaznije i potrebno je  vremena da se proizvod upije i osusi. Cijena 5 Funti!


Proizvode sam platila sve u pola cijene tako da i ako mi se neki proizvod ne svida nije mi zao. Kao sto same znate njihovi proizvodi opcenito nisu skupi, kvalitetu sminke mogu usporediti sa Catrice i Essence kao i cijene.

Imate li vi koji od ovih proizvoda? Dali ste zadovoljne?

pusaa

Broj komentara: 7:

  1. zaniteresirao me ovaj fiksator s obzirom da će brzo ljeto i vrućine, zanima me postoji li u našim drogerijama fiksator u spreju, da ne naručujem i plaćam poštarinu samo zbog jedne stvari? Tu spominješ ArtDecov fiksator, da li je on baš namijenjen za fiksiranje šminke ili više za osvježenje?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako je radi se Artdeco fiksatoru u spreju koji se moze koristiti kao osvjezivac i kao fikator. Kosta 50kn i izgleda ovako
      https://www.facebook.com/photo.php?fbid=318839011489603&set=a.303168176390020.75478.302130433160461&type=3&theater
      :))

      Izbriši
  2. baš si me obradovala jer nisam znala da postoji :)
    isprobavam obavezno, hvala ti!

    OdgovoriIzbriši
  3. Isprobala sam i puder i fiksator i ostala razočarana :/

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni je fiksator u spreju grozan :/ već sam ga recenzirala na svom blogu. Ja se od njega zasjajim i uopće mi ne fiksira šminku niti produljuje trajanje iste na licu. :/

    OdgovoriIzbriši
  5. Nažalost nemam ništa od MUA jer sam uspjela propustiti njihovu akciju od 50k face likeova :(

    Moj nail polish blog nails-and-more.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši