petak, 23. studenoga 2012.

Manhattan Lips 2 Last Gloss



Najveci razlog zbog ceg sam kupila ovaj ruz je nijansa. Vec duze vrijeme trazim ljubicasti ruz, nijansu ruza kao Mac Heroine. Malo sam njuskala po blogovima stranih blogerica i skuzila kako isti ruz kod svake blogerice ima drugaciju nijansu, tako da ne znam kakve bi nijanse bio na mojim usnama :?
Ja ustvari zelim ljubicasti ruz koji je skoro pa kricav, onako zizi ali jos ga nisam nasla :(
Dok ne nadem onaj pravi meljat cu se s lips2last.






Ovaj ruz je drugi po redu od najdugotrajnijih ruzeva sto imam. Prvi je onaj zeleni sto se pretvori u roza ili crveno na usnama, sto su nekad nase mame nosile :). Tragovi ovog ruza mogu se vidjeti na usnama i nakon tri dana, osim ako ga obrisete sa uljnim odstranjivacem ili ako ribate ruz sa usana toliko jako da vas kasnije usne peku i bole. Uz njega ide i sjajilo koje je bezbojno. Na ambalazi su upute kako ga nanjeti na usne. Prvo naravno ide ruz, pricekate 60 sekundi i onda nanosite sjajilo. Kad se prvi puta nanese ruz on se vise nebi trebao nanositi. Medutim kod ruza je problem sto se skida na unutarnjim rubovima usana. Ukoliko ponovo nanesem ruz ne izgleda najljepse. Boja je vrlo pigmentirana i dugotrajna. Na zalost ruz jako isusuje usne tako da je potrebno sjajilo koje dolazi s njim ponovno stavljati svakih pola sata.
Najveci problem mi je ustvari aplikator. Radi se o spuzvastom aplikatoru koji je idealan za obicna sjajila no za ovu nijansu je ipak potrebno malo vise vremena da precizno nanesete na usne.

slikano na dnevnom svijetlu

umjetno svjetlo


Pokusala sam na ovaj ruz nanjeti neko drugo sjajilo ali jednostavno se ne spoje. Tekstura sjajila koji dolazi uz ruz je nesto slicno kao melem, masno i gusto.
S ovim ruzem mozete piti, jesti, ljubit se, on ce i dalji biti na usnama (osim na unutarnjim rubovima usana). Traje zaista jako dugo i definitivno bi trebale imati barem jednu od dostupnih 12 kombinacija. Ja nisam pozalila sto sam ga kupila i mislim da cu si priustit jos jedan bez obzira na mane koje ima.
U Hrvatskoj kosta oko 65 kuna i dostupan je u DM-u.

Dali imate ovaj ruz, kakav je vas dojam?
xoxoxo

2 komentara:

  1. Mislim da je to slično onom MAX Factor ružu koji dođe i s balzamom za usne pa ti daje sličan efekt. Taj sam imala, i stvarno dugo traje, ali očito svi imaju isti problem: skidaju se u unutarnjim rubovima usana. Ja nekad uzmem labelo i nanesem pa razmažem s prstićem ali opet, ne izgleda tako sjajno pri ponovnom apliciranju!

    OdgovoriIzbriši
  2. Vjerujem da je na istu foru, nisam jos isprobala MF. Steta je sto se skida u unutarnjim rubovima usana i da nema taj spuzvasti aplikator, Mislim da bi ruz bio zaista najbolji ruz koji imam. Jesi napisala post o MF ruzu? KISS

    OdgovoriIzbriši