srijeda, 7. studenoga 2012.

Kako oprati make up kistove!


Meni je osobno jako bitno da su kistovi za sminkanje uvijek cisti i uredni, pogotovo kistovi koje koristim za tekuci puder ili puder u kamenu. Isto tako je bitno gdje drzite svoje kistove, savjetujem da ih stavite u neku staklenu ili plasticu casu, vazu. Nikako u ladicu gdje se nalazi jos brdo drugih stvari, tamo se bakterije najbrze sire. Koliko cesto morate prati kistove to sve ovisi koliko ih ucestalo koristite. Sto se tice kistova za sjenila ja ih perem rijede za razliku od kistova za pudere, znaci za pudere perem tri ili cetiri puta mjesecno, a za sjenila dva puta mjesecno! Ako mi se desi da sam koristila neko masno sjenilo ili neku tamnu nijansu sjenila onda kist perem odmah nakon upotrebe. Tako perem kistove koje koristim samo na svome licu. Kistove koje sam koristila na klijenticama ODMAH nakon zavrsenog posla operem. Za dubinsko pranje kistova koristim sampon Pantene pro-v i regenerator koji mi prvi padne pod ruku. Prije par dana sam morala oprati jedan kist za puder i nisam imala volju da perem sa samponom pa onda sa regeneratorom, prvo sto sam ugedala bila je pjena za umivanje, odlucila sam s pjenom oprati kistove. Mogu reci da sam se ugodno iznenadila. Stavila sam pjenu na kist, par puta kruznim pokretom presla s kistom po dlanu i to je to. Sva prljavstina je nestala! Za brzinsko pranje ova metoda je odlicna!

Evo kako ja perem kistove...


ovo su moja dva prljava kista za puder koje sam danas prala. Da vam pokazem kako ja to radim ;)



Cadea Vera face osvjezavajuca pjena za ciscenje lica



Pocnite tako sto cete dlacice kista u potpunosti navlaziti mlakom vodom....



 Potom nanesite pjenu na kist ili na dlan, vas izbor...



Naslonite kist na dlan i kruznim pokretima perite kist, radite tako dok sva prljavstina ne izade iz kista i kad pjena vise nije obojana. Mozete ponoviti postupak kako bi bili sigurni da ste dobro oprali kist.




Nakon sto ste skinuli prljavstinu, isperite sapunicu sa kista mlazom mlake vode, sve dok voda ne postane cista. Zamahnite par puta kistom da sav višak vode nestane. (heheheh mali swatch manhattan lip2last na ruci)




Lagano kistom protljajte po rucniku,....




Odlozite kistove vodoravno na rucnik i ostavite ih da se osuse. Savjet, ne stavljati kistove na radijator, izravno na sunce ili susiti susilom za kosu. Pustite kistove da se prirodno osuse na nekom mjestu gdje vam nece smetati!!


Postupak pranja sa samponom je isti. Ako cete jos uz to i regenerator stavljati na kistove jedino sto morate kad nanesete regenerator ostaviti pola minute da se upije u kist i onda dobro, dobro isperite vodom i to je to!

Ako ste u zurbi i nemate vremena da se "toliko" posvetite pranju kistova (iako ni ovo nije neka velika mudrost) Imajte uvijek uz sebe neki vec gotovi Brush cleaner, vlazne maramice ili otpinu medicinskog alkohola i vode s tim cete barem dezinficirati kistove.

Kako vam se svida moja metoda pranja kistova? Kako vi perete svoje kistice?
kisss


Broj komentara: 6:

  1. Ja kistove za tekuće podloge,puder u prahu i onaj za rumenilo perem svaki dan jer čim ih jednom iskoristiš kupiš bakterije i prljavštinu sa lica i onda je opet vraćaš nazad nekim sledećim korištenjem a ove za sjenila perem nakon svakog korištenja,to je obično 2,3 eventualno 4 puta sedmično jer koristim sjenila samo kad izlazim ...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Koliko cesto moras prati kistove to sve ovisi koliko ih ucestalo koristis. Ja svoje kistove u zadnje vrijeme rijetko koristim a i kad ih koristim uglavnom prije nanosenja pudera uvijek se dobro umijem, predem poslje umivanja tonikom, tako da mi je koza uvijek cista i spremna da nabacim "fasadu" na lice hihihiih... Nije preporucljivo toliko cesto prati kistove ma koliko oni kvalitetni bili na kraju se od silnog kamenca uniste!! ;)

      Izbriši
    2. Većina blogerica i vlogerica preporučuje svakodnevno pranje kistova zato i perem i od kako to radim lice mi je u puno boljem stanju nego prije kad sam prala jednom sedmično :)

      Izbriši
  2. Ja stvarno nemam problema sa kozom lica tako da nemam potrebe prati kistove svaki dan. Drago mi je da ti pranje kistova svakodnevno pomaze kako bi ti lice bilo u puno boljem stanju. :))
    Joooj sorry ocito ne pratimo iste blogerice, ako tvoje kazu da se peru svaki dan, onda je do tebe da odlucis hoces ih poslusati ili ne ;))) U svakom slucaju naj bolje je da svatko radi onako kako mu odgovara, zar ne ;) pozzzic

    OdgovoriIzbriši
  3. Na isti način perem, samo što ja koristim od Fa za tuširanje haha jer mi lijepo miriše! Molim te malo info o Sedoni Lace! Jesu dobri koliko kažu? Koliko te koštalo??? :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hej lutkice!! Ja sam isto u pocetku prala sa Dove gelom za tusiranje ali nije mi tako dobro prao kao sampon!
      Bit ce post o kistovim iduci tjedan sigurnoooo!!!
      Meni su extra kistovi imam set od cetiri kista za puder,rumenilo itd... Platila sam set 50dolara ali se ne mogu sjetiti koliko me je postarina kostala!
      xoxoxox

      Izbriši