ponedjeljak, 22. listopada 2012.

Moje nove krpice :))

Damice moje,
kako bi sama sebe uvjerila da nisam postala lijena, odlucila sam napisati brzinski post o mojim novim krpicama :)
Proslo je dva tjedna od kad sam u Njemackoj, prvi tjedan sam bila kod mame, nas dvije same :)
Posto mama zivi u jednom lijepom selu pokraj Mannheim-a, svaki dan smo si priustile setnju po selu a vecinom zavrsimo u nekoj trgovini sa hranom hihih!!  Priznam zgadio mi se cips. Dobro pa sam bila kod mame samo tjedan dana inace bi sada bila ko bumbar. Kao sto znate, za mamu ste uvijek gladni!!!
U petak je stigao i moj muzic koji je bio na drugom kraju Njemacke. Mama je napravila extra finu vecericu!!! Posto mi sestricna zivi blizu mame i ona je dosla na veceru i da se druzimo, naravno.
U subotu smo (mama,muzic i ja) otisli do Mannheim-a na rucak... Posto sam vec bila u Mannheim i u trgovackom centru uz rijeku Rajnu odlucili smo da je najbolje otici tamo na rucak!! Nismo imali puno vremena da obilazimo sve trgovine, trebalo bi nam cijeli dan a vec smo imali dogovorenu veceru s maminim susjedima u 6. Prije rucka nabrzaka smo usli u par trgovina i naravno nismo izasli praznih ruku :))
Posto nisam imala  zelju nesto odredeno sto bi si htjela kupiti, vidjela sam jedne cizmice za po svaki dan  i odlucila ih isprobati.
Nasla sam ih u Madonna, kostale su 20eura evo i slike!!



Prije Madonne svratila sam u TALLY WEiJL posto tamo uvijek ima neke lude akcije. Prvo sto sam primjetila u izlogu su bile cizme kao ove iz Madonne ali samo kaki boje!! Morala sam ih ici isprobat, lijepe su ali neudobne. Odustala sam od cizmica ali od tajica nisam. Obozavam tajice imitacija Jeansa, naravno cim sam ih ugledala morala sam ih kupiti.
 Priustila sam si jedne crne koje su kostale 12eura!!






To je to sto sam si te subote kupila!!
Ne smijem zaboravit na muzica koji je super prosao, kupio si je tri pulovera za 35 eura sva tri je kupio u 1982!!
U nedjelju smo se super proveli, no o tome mozda drugom prilikom!! Ali moram spomenuti da smo te iste nedjelje krenuli moj muz i ja za Deggendorf. Tu cemo biti do sredine 12 mjeseca pa se selimo u Remscheid na ne odredeno vrijeme (sto duze to bolje).
Ove subote smo se isto tako super proveli ali ovog puta samo muzic i ja! Oko 2 sata poslije podne smo bili u Deggendorf-u. Setnja,kavica,razne trgovine,klopa itd,itd... Malo sam skratila pricu, da dodem do djela di cu vam pokazati sta sam si kupila taj dan :))
Oni koji me bolje poznaju, znaju da obozavam roza boju. Stoga sam si morala kupiti nesto u toj boji. Super haljinicu u H&M za 10eura






Sako isto tako u H&M, za 25eura





Iz H&M-a sam si jos priustila jedne obicne crne tajice mislim da su bile 7eura i troje gacice koje su skupa kostale 8eura.. Ovo je bio usputni shopping. Veliki shopping cu obaviti vjerojatno iduci mjesec ili mozda prije Bozica. Nigdje mi se ne zuri a nije sad da mi nesto hitno treba!! Ma skromna sam ja heheheh
Muzic si nasao u C&A dvoje rifle za 20eura. On kad sebi kupuje gleda da sto jeftinije prode, njemu je glupo davati neke velike pare za odjecu. Ne slazem se bas s tom teorijom ali neka mu bude :)) Naj bitinije je da meni ne zvoca koliko trosim, za mene mu nije zao novaca!! :)))) Sunce moje <3<3
To je to drage moje!!
Nadam se da vas nisam puno gnjavila!!
ljubim vas xoxoxoxo
















2 komentara: