srijeda, 19. rujna 2012.

Misslyn

Drage moje dame, bilo bi vrijeme da vam napisem jednu recenziju :)

Rijec je o Njemackom brendu Misslyn. Misslyn mozete pronaci u Muller drogerijama, po pristupacnim cijenama. Cijene su u rangu sa Manhattan kozmetikom. Takoder mozete posjetiti njihovu stranicu na Facebooku, ovdje.
 Moto Misslyn kozmetike je: "Tvoja ljepota, tvoje boje, tvoj stil"
 Vec duze vrijeme testiram par proizvoda koji su stigli na moju adresu.

 Olovke za usne: -Smooth lip liner 135
                          -Smooth lip liner 142
                          -Smooth lip liner 129 










Sto se tice pigmentacije olovki, usporedila sam ih s Essence olovkama, mogu reci da su Misslyn za nijansu bolje pigmentirane. Tekstura im je srednje mekoce sto je super, lagano se nanosi. Medutim isto tako se lagano skida s usana :(( Savjetujem da prije nanosenja olovke, nanesete korektor preko mjesta gdje cete nanjeti olovku, tako ce olovka duze ostati na svom mjestu. 

Swatchevi na mojoj ruci:

                                                             135,      142,       129


Ruzevi za usne: - No.137
                        -No.150



Malo sam njuskala po njihovoj sluzbenoj stranici i nisam mogla naci ruzeve pod ovim brojevima. Mozda su ruzevi iz neke kolekcije koja se vise ne prodaje. Dobila sam testere, a na njima pise samo brojevi.
Tekstura ruzeva je lagana, po teksturi podsjeca me na rosal lip balm stik, zaista se lijepo nanose na usne. Svida mi se pigmentiranost, ne morate nanositi sjajilo, ruzevi vam daju vlažan i izuzetno sjajan izgled usana. Osobno moram cesce nanositi ruz na usne, nestane ali ne totalno, valjda ga poznjopam hihihi :)
Svidaju mi se obje nijanse medutim ipak No.150 me jednostavno odusevio, ovo ljeto se ovaj ruz upravo mogao cesto vidjeti na mojim usnama :))


Swatchevi na mojoj ruci:

                                                                              137,       150


  
Sto se tice cijena ovih proizvoda, znam da su olovke 22,90kn no za ruzeve ne bih znala :((
Posto nisam neki ludi ljubitelj olovki za usne i rijetko kada ih nanosim na usne, ove su sasvim solidne za moje potrebe. S ruzevima je vec druga prica, obozavam imati dobar ruz, nema veze ako ga i moram nanositi vise puta, bitno je da se zaljubim u njega na prvi pogled. A to se upravo desilo sa nijansom 150 :)) 

Toliko od mene, ljubim vas <3<3<3<3 
                       


2 komentara:

  1. nisam ih još nijednom koristila,muller mi nije bas ni blizu ali mogla bi ga posjetit ove dane. ima s nagradu na mom blogu :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Vidjela sam na netu da dolazi i kolekcija za jesen, mozda je vec stigla. kakva nagrada,mila? :))

    OdgovoriIzbriši