petak, 11. svibnja 2012.

Moja paleta sjenila :)

Heloooooou!!!
Volim kad sam puna ideja, moram podjeliti s vama moje "remek djelo" :))P
Moj dragi muz je dosao jedan dan s posla i donio mi dvije sive plasticne kutije, rekao je evo zeno ako ti treba za nesto. Prvo sto mi je palo na pamet je, mogla bi iskoristit za sminku. Sjela sam pred svoj stol na kojem se nalazi moje bogatstvo i pocela smisljati. Kad sam ugledala essence sjenilo koje jadno lezi u ladici bez svog polopca, (kojeg sam ja slucajno strgala) palo mi je na pamet da bi mozda mogla to sjenilo staviti u jednu od tih kutija. Sjetila sam se ujedno kako svaki puta kad idem na teren, imam problema sa mono i duo sjenilima. Sve ih lijepo poslozim u kofer, na kraju se desi da mi se uvijek neki od sjenila zametne nekako iza u koferu, pa ga ne skuzim. Uzela sam kutiju i pocela slagati sjenila. Uuuu fora, svidjelo mi se kako je izgledalo sve skupa. Bili su mi problem jedino poklopci (koji su bili na svom mjestu i citavi :P) sjenila, pa sam odlucila strgati sve poklopce tako da sjenila stanu bez problema. Bila sam stvarno odusevljena i sretna, napokon su mi sjenila na okupu, nema vise skrivanja u koferu!!! :)
Slikovito cu vam pokazati cijelokupni proces stvaranja paletice :)

Ovako je plasticna kutija izgledala kad sam ju dobila. U njoj se nalazila zastitna spuzva. Spuzvu sam skinula da bi dobila dubinu tako da mogu staviti sjenila s obje strane!!!



Na slici vidite skare (nemam pojma zasto su mi trebale hihihi), ljepilo te sjenila koja sam htjela staviti u paletu. Naravno prije ljepljenja sjenila, pokusala sam ih slozit sto je moguce bolje. Nakon toga oprala sam plastiku, pustila da se dobro iscjedi i osusi!!



Nakon silovitog kidanja poklopaca sjenila i osmisljenog redosljeda, nastane ovako lijepa paletica!!!!
Ako me pitate kakva su ovo sjenila u jednom komadu, reci cu vam samo da sam davno rascjepala jednu raznoliku paletu, u kojoj je bilo svega, palete ruzeva, olovke, rumenila, puderi. Posto me zivciralo da mi je sve na jednom mjestu (to samo mene moze zivcirat), odlucila sam da ih ljepo odvojim. Sto nisam imala ovu pamet prije 2 godine :PP No nema veze, necu se sad ozljedit zbog toga hihihi :))






Ovako izgledaju zatvorene palete... Vanjski izgled palete mi je ruzan, stakorska siva boja a i sva je izgrebana. :(
Nemam ideja sto bi mogla napraviti da ih uljepsam (iskoristila sam sve ideje na unutrasnji dio palete :PP), htjela bi da vanjski izgled bude jednako dobar kao i unutrasnji!!!!


Iskreno, stvarno bi mi dobro dosli vasi savjeti i ideje! Stoga cure moj slobodno mi pisite kako bi vi ukrasile paletu.
Ljubim vas i hvala vam sto me pratite :) xoxoxoxo

Broj komentara: 12:

  1. evo ideje odeš u obi i kupiš samoljepljive tapete(mislim da se tako zove)i preljepiš si kutijice kako hoćeš...ja sam si preljepila ormariće iz svijetlo smeđe u crnu za 200 kn jedna rola ti je 30-40 kn ovisi koja a imaš mislim 5m...

    OdgovoriIzbriši
  2. cooooooooool....:))) imam ja ideju stavi slike svojih seki di nemaju make-up pa ces uvijek imati o cem razmisljait...kak smo ljepe...:)) :PPP

    OdgovoriIzbriši
  3. Pa ja bi nalepila neke sarene motive makeup tematike i to prelakirala da duze traje.Eto jedna ideja.

    OdgovoriIzbriši
  4. hm zanimljivo, super ideje drage moje!!! Hvala vam!!
    Morat cu sto prije sredit da podjelim s vama :)
    xoxoxoxo
    p.s tino volim i ja tebe :PP ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Aaaaaa draga predobro je... i užasno praktično, svaka čast mužu, hehehe
    Ja sam nedavno imala sličan pothvat, al ja sam paletu radila od dvd kutije i bolje da nevidiš kak je ispalo, hahahaha, mislim služi svrsi al zgleda koma :)

    di mi je leny????
    :)

    pusaaaaa

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :)) Muzic je za pozelit <3
      Stvarno sam zadovoljna i ponosna na sebe, Paletica me stvarno usrecila!!!
      Zasto?? vjerujem da je super. Super ideja mila,vidis nikad se nebi sjetila kutije od DVD, svaka cast. Daj podjeli s nama plizzzz, stvarno me zanima :))
      Leny hrce u svom krevecu, udebljala se pa je malo na djeti...hihihihi
      Ljubi mi Lily!!! :****

      Izbriši
    2. Hehe, a mišek mali slatki, moja pak neće jest :)

      A budem stavila.. .ali stvarno ništa special... :)

      Ma glavno mi je da su mi ta sjenila na hrpi i da nemam više 50000000 mona po svuda :)


      pusaaaa

      Izbriši
  6. Ove kutije su savršene! :)
    Kao da su stvarane da se u njih posloži šminka :))
    (jedino sam ja kadar divit se kutiji xD)
    Super post,i ja planiram neka svoja sjenila depotirati,jer su mi ovako nepregledna :) :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, stvarno su odlicne!! Ma moj muzic cim ih je vidio sigurno je odmah pomislio na mene.:PP Zna on da sam ja uvijek puna ideja!!
      hihihihihihi Hvala ti sto si posebno primjetila kutije!!!
      uskoro cu ih srediti izvana, pa cu podjeliti sa svima vama :))
      Mokic :***

      Izbriši
  7. Ej, nova sam ovdje pa sam još u fazi istraživanja, tj. traženja blogova koji me mogu zanimati. Tvoj mi je odmah upao u oko zbog "make up-a" u nazivu :)malo sam prošvrljala i jako mi se sviđa... Pišeš zanimljive stvari i vjerujem da ću te nastaviti pratiti :) uživaj i sretno s daljnjim radom ! :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti mila, nadam se da ti necu brzo dosadit hihih!!!
      xoxoxo

      Izbriši
  8. Of course, thanks dear! Kisses from Croatia!!
    xoxo

    OdgovoriIzbriši