nedjelja, 1. travnja 2012.

URBAN DECAY Novosti!!!

Uvijek sam se divila ljepoti dviju naj poznatijih paleta na svijetu NAKED PALETTE 1 & 2!! Iako nisam imala priliku, a i mogucnost da si priustim barem jednu, (zna se desiti da imam love ali nekako uvijek potrosim na nesto drugo :( ) Odlucila sam ih redovno pratiti i pruziti si to zadovoljsto divljenja!!
Kao sto pise i u naslovu radi se o novostima od strane URBAN DECAY-a. "BUILD-YOUR-OWN-PALETTES", odlucili su preformulirati svoju cjelokupnu zbirku sjenila... Nova i stara sjenila sve skupa u 68 sjenila.
5 Obrada: matte, satin, shimmer, sparkle, duo-tone. 
NOVA FORMULA SJENILA je mekša, glađa, bogatija, gušća.
A najbolji dio je, sjenila izvadite iz njihove ambalaze i prebacite ih u vasu novu paletu! Upravo zbog toga se i zove
BUILD-YOUR-OWN-PALETTES (kreiraj svoju vlastitu paletu)...





Glatko, ravnomjernije lakse naosenje sjenila i jednostavnije blend-anje,dugotrajnije sjenilo!!! I sam URBAN DECAY priznaje da su ovo do sada najbolja sjenila u njihovoj industriji sa svojim novim pigmentima INFUSION SYSTEM!!!





Trenutno je izaslo na trzise u Americi, nadam se da je i kod nas... Mozete provjeriti u Sephori!!!!
Love you dolls <3<3<3

Broj komentara: 9:

  1. I ja se divim Naked 1 i 2, iako sam čula da je 1 bolja :) Kolko puta sam do sada odlučila štedit i kada uštedim nešto novaca potrošim na nešto sasvim treće xD tako uvijek... ali jednog dana ćemo je imati, sigurna sam! :))

    OdgovoriIzbriši
  2. hihihih, vjerujem draga da hocemo :))
    I ja sam cula da je bolja prva ali ja bi svejedno obje i jos par ovih novih :))
    kiss

    OdgovoriIzbriši
  3. Opa, ovo zvuči zanimljivo :)
    Ja imam ovu volume 2, zadovoljna sam i preveč, jer pigmenti i postojanost su mrak :)

    Brijem da ovo nažalost neću moć isprobat, sad je neka štednjica za more, hehehe

    LJUBIM TE DRAGA; PUNO!!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja se nadam da cu si ja ove god priustit hihihihihi
    Aaaaaa more, ja bi na more ali ne u HR. mozda u Grcku, Italiju drzi mi fige da i ja sebi uspijem prikupiti para za moreeee... a di ti planiras ici???
    ljubim,bubim tebe & Lily <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Imam Naked Palette 1, ne namjeravam drugu kupiti jer je puna shimmera, više volim mat boje sa pokojim shimmerom. Ali vidjet ću još!
    Ovo mi se čini super, samo ćemo osijediti dok dođe do nas :(

    OdgovoriIzbriši
  6. imala sam mogucnosti ih kupiti ali neznam zasto nisam.Ovo mi je cak bolje posto mozes sam sbi iskobinirat boje koje zelis :))
    heheheheheheh, to sigurno da cemo osijedit...
    kiss kiss

    OdgovoriIzbriši
  7. I meni je san posjedovati Naked Palette, ali broj 1, nekako je klasika klasika :)

    OdgovoriIzbriši