petak, 3. veljače 2012.

Jos malo savjeta!!! Savrsene JAGODICE



Istaknute i definirane. Iako možda izgleda komplicirano, tehnika konturiranja bazira se na igri svjetla i sjene te se svodi na tri jednostavna koraka: tamnije nijanse nanose se na područja koje želite minimizirati, rumenilom licu dajete prirodan sjaj, a najsvjetliju nijansu nanosite na one crte lica koje želite staviti u prvi plan.

Prije nego uzmete kist u ruke, upoznajte se s konturama svoga lica. Blago pritiskajući najistaknutije dijelove obraza napipajte svoje jagodične kosti u svoj njihovoj dužini, kako bi znali gdje točno nanijeti svijetle, a gdje tamne nijanse.

Definirajte jagodice u tri koraka:
1.STVORITE SJENU
Uvucite obraze (tzv. fish face) i koso rezanim gustim kistom nanesite bronzer ili malo tamniji puder u prahu na područje ispod jagodičnih kostiju, nanoseći ga dijagonalno (prema rubu lica i prema gore). Kist bi trebao "upasti" u jamice na obrazima, a njegov put bi trebao slijediti liniju jagodica. Cilj je kreirati blagu sjenu, a ne jasno definiranu tamnu crtu.
2.NANESITE RUMENILO
Kako bi naglasili vrh jagodica i dodali malo boje obrazima, upotrijebite svoje standardno rumenilo prirodne nijanse. Lagano ga nanesite potezima kista prema dolje, započevši od vrha jagodica prema rubovima lica. Ujednačite nanos kružnim pokretima kista i "ujedinite" bronzer i rumenilo. Prijelazi bi, naravno, trebali biti dobro izblendani odnosno nevidljivi.
3.NAGLASITE ISTAKNUTE DJELOVE
Za dodatno naglašavanje kontura obraza nanesite malo highlightera iznad samog kraja jagodičnih kostiju, ispod vanjskog ruba oka. Isto tako, vrlo malenu količinu highlightera nanesite i na sredinu obraza odnosno na najispupčeniji dio jagodica te potom dobro izblendajte. Kako bi konačni dojam bio besprijekoran, čistim, gustim kistom za rumenilo ujednačite sve tri nijanse.

Toliko od mene DOLLS xo xo :)
P.S  Slobodno ostavite kom,lajkajte moju stranicu na FB i pratite i dalje moje postove :)

Broj komentara: 11:

  1. evo slucajno sam te nasla na makeub bee! pratim te tamo, ako zelis mozemo se medjusobno pratiti preko bloga!
    xx Ingrid
    http://eaudeglam.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. naravno da zelim :)) vec sam se pribiljezila kod tebe kao sljedbenik ;))) kao sto vidis imam jako malo sljedbenika ako ti nije problem,dali bi htjela svojim sljedbenicima reci za mene i moj blog??? hvala ti od <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Cim napravim blogroll, stavljam te na njega! a dotad, nacin na koji mozes pribavit folovere (sto i ja radim) je da komentiram puno na tudjim blogovima i trazis ih da te prate. to i tebi savjetujem ^^ pusa

    OdgovoriIzbriši
  4. hvala ti mila,divna si...i ja bi napravila taj blogroll ali nazalost neznam kako :( ako budes imala vremena i volje da mi malo objasnis kako to uciniti bila bi ti beskrajno zahvalana...tnx mokic

    OdgovoriIzbriši
  5. Zdravo Majo. Danas sam te pronasla sasvim slucajno preko Bjutiholicarke, ali mogu ti reci da ti je blog divan i pun korisnih saveta. Da li si postavljala neke videove na Youtubeu? Ako jesi bas bih volela da pogledam, a ako nisi mozes li da krenes sa postavljanjem? Sigurna sam da bi se to svima dopalo.

    Pozz, Candice :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Odmah na pocetku da ti zahvalim na lijepim rijecima :)))) hvala ti srce si!!!!! Razmisljala sam o snimanju videa o make up i svim ostalim stvarima koji su mi dragi ali imam mali problemcic,net mi je na ograniceno :(( Cim se rijesim ovog internet operatera (vip) odmah pocinjem sa svojim videima :))) Ako te nesto posebno zanima,slobodno reci..pokusat cu napisati post o tome :) Mojih make up uradaka mozes vidjeti i na mojoj FB stranici,tamo ih ima vise :))) slobodno me prati ovdje,na fb,bit ce mi izuzetno drago :))) hvala ti jos jednom Doll :** xo

    OdgovoriIzbriši
  7. hvala ti draga,samo sto vise neznam kako da ju reklamiram i kako da sto vise sljedbenika imam :((( a valjda ce uskoro biti bolje :))) meni je tvoj blog odlican. stalno ga pratim,mozda nisam cesti komentator ali uvijek procitam tvoje nove postove :))

    OdgovoriIzbriši
  8. ...hvala ti na savjetima,puno je pomoglo... ;)

    OdgovoriIzbriši