utorak, 3. siječnja 2012.

napokon nasla vremena!!

HY dolls!!! Mislila sam da cu jos jucer napisati novi post ali sam se prevarila.Ustala sam (stid me i reci) oko pola 3 popodne :OO,dok sam malo dosla k sebi i papala...(inace ne jedem cim ustanem) jer sam vec osjecala da mi se stomak zaljepio za leda (sto je nemoguce,od mojih kila):PP bilo je vrijeme da krenem kod moje seke jer joj je bio rockas....SRETAN ROCKAS SEKICE!!!! Najela sam se i kod seke torte i cipsa o da i da ne zaboravim mokija (smokija),vrijeme je proletilo...doslovno...dosla sam kuci oko pola 11,bila sam toliko umorna i prezderana :PP da mi se jednostavno nije dalo razmisljat i tipkati po blogu!!! E sada da vam malo pricam kako mi je bilo na doceku nove godine i da kako je proslo spremanje  za taj isti provod :)) Di da pocnem,o da...rekla sam u zadnjem postu kako mi frendica treba doci da mi sredi kosu,e pa ovako....frendica je dosla u 4 sata posljepodne tako da stignem sve napraviti do pola 8.Friziranje je krenulo,kao sto ste vidjele na slikicama da sam imala pokupljenu kosu u rep uz to taj dugaci rep su ujedno bili umetci...hm da,imale smo malih problema,frendica mi nije mogla istapirati kosu jer je bila pre svilena (a umetci su na trake),pa smo se dobrano potrudile da natrpamo laka za kosu sto vise mozemo :))) Inace mrzim stavljati ista ljepljivo na kosu ali nisam imala izbora.Posto su umetci sami po sebi dosta teski,malo nas je zezala visina repa,ali uspjele smo nekako :))) frizura je nakraju ispala fantasticno.MOZETE SE UVJERIT NA OVOJ SLICI ISPOD :)))

...Styling kao sto vidite i sami je kombinacija crno sive boje sa "srebrnim" nausnicama i narukvicom,meni osobno odlicna kombinacija boja jer to uvijek prolazi :)) Skicnite na slikicu,i kom slobodno :))

                       EVO JEDNA I S MOJIM MUZICEM :)) <3






      E da,da odmah kazem opet sam kasnila i nisam stigla sve obavit a imala sam dobrih i citavih 3 i pol sata,ZENSKO!! Sto se tice samog doceka i moje misljenje o cijeloj veceri mogu reci samo rijeci hvale...Bilo je odlicno,bili smo u svatovskoj sali,najeli se napili (manje sam se naplesala)za male pare,nema bolje...Nitko me nije gazio po cizmama,propalio mi haljinu ili se potukao meni pred nosom!!Nisam bas imala neko divno misljenje o tome da netko slavi novu u sali za svatove,uvijek sam to smatrala dosadno i babsko.Ono, de dobro je tamo idu samo starkelje,umrijt cu od dosade,bla,bla,bla...ali vjerujte mi dolls sad sam se uvjerila da trebas imati samo odlicno drustvo da bi se extra zabavio,vjerujte mi da cak ni muzika nije bitna.(NIJE BITNO GDJE SI NEGO S KIM SI)Jednostavno ODLICAN docek nove godine....Nisam se jako napila,mogu reci fina zuja....frendica mi je stavila malo bibera u pice dok sam ja plesala,hm zlocestica.Glupirali smo se,plesali,skakali,smijali se (netko malo i previse sto se tice smijeha) ma ono NAJGORI OD SVE DJECE :PPPP.....Da posto sam spomenila smijanje,ajme neznam kako da ovo opisem i napisem,BIO me uhvatio smijeh ali doslovno UHVATIO i nije pustao dobrih 10 min(mozda i vise)...moje divno drustvo nije moglo vjerovat da sam to ja,poceli su me zekit,pokazivat mali prstic,ja sam se na ama bas sve smijaka ko tele...Pokusavala sam se zaustavit ali nisam jednostavno mogla :))) o joj joj...ali eto da vam odma kazem sve to sam smijanjem je ispalo ipak kulturno,zanimljivo i nenapadno (HVALA BOGU)...Ma ja vam kazem,za sve je kriv biber :PPP....Dosli smo kuci oko 5 ujutro,vrijeme je ono proletilo,proletilo...Stvarno iskreno da vam kazem,zelim si isti ovaki docek za iducu godinu,osim moram priznat drugih sviraca...mozda neki DJ....:)))) eto toliko od mene,znam vec sam vam dosadila...MOKIC DOLLS!!!!<3<3<3<3

1 komentar:

  1. dolls slobodno komentirajte moje postove...bas bi volila procitati vase misljenje :)))

    OdgovoriIzbriši