subota, 31. prosinca 2011.


Hi DOLLS!!!! jeste se odlucile sta cete obuci veceras!!!???imate li nekih posebnih zelja za nadolazecu godinu??Zelim da se veceras EXTRA zabavite i da vam se ostvarive zelje ostvare :p Budite mi dobre,zdrave i spremne za prihvacanje 25%PDV-a....hihihii...mislila sam napisati nesto o tome kako sam i kad sam skuzila da mi sminkanje jednostavno ide i kako ustvari obozavam to raditi,ali posto mi frendica treba doci za nekih 20min da meni sredimo frizz i da odlucimo koji bi mi make up odlicno stajao uz moj vecerasnju obleku...(naravno uz sve to ce nam pomoci salica kavice :) ),morat cu to ostaviti za neki drugi dan...mozda vec za sutra, naravno ako budem sposobna za pisanje :P. Fotkica ce biti kad se nasminkam,da podjelim sa vama moj izbor make up-a za novu godinu :))) Ok budem vam stavila jednu di sam u cijeokupnom izdanju :) Toliko za danas,vidimo se u 2012 godini :)) SRETNA VAM NOVA GODINA DOLLS love <3 <3 <3

Nema komentara:

Objavi komentar